jul emballagedesign

Rollespil og juleklejner

Del denne

Vi har roller på jobbet, roller i familien, roller i vennekredsen, sportsklubben og bylivet. Det moderne menneske tager helt naturligt de fleste af rollerne på sig i det daglige, og skifter ofte karakter som forbruger og indkøber i forhold til situation og forventninger.

Og så er der de roller, der giver udfordringer for mange. For eksempel til højtiderne, når traditionerne tager over. Hvor tit bager man lige juleklejner? Og hvad gør man, når julen trænger sig på, og når Mormors forklæde skal i brug. Det skaber nye behov, og hvert behov giver et marked.

Zelected Foods og Clockwork er i løbende dialog om markedet og mulighederne, og det bidrager til en god indsigt i forbrugernes verden. Derfor er Zelected Food dygtige til at inspirere kreativiteten i hverdagen, for eksempel gennem magasinet Pure Food Fashion.

Det handler også om at udvikle produkter, der møder behovene til tiden – blandt andet med nemme bagemix, da cupcake bølgen ramte Danmark.

Zelected Foods rækker en hånd til forbrugere

På samme måde rækker Zelected Foods en hånd til forbrugere, som i anledning af julen skal skrue tiden nogen årtier tilbage. Når de skal påtage sig rollen som Husmoder, der ubesværet kan forkæle familien med klejner og peberkager – eller som den gode mor, der kan hyggebage med ungerne midt under den stressfremkaldende juleslutspurt.

Clockwork har bidraget med emballagedesign til julekage bagemix. Det stilrene grafiske design sparer på krummelurer og julepynt. Det er forbrugerens udbytte, der er det vigtige. Pure facts på bagsiden serverer en nemt forståelig opskrift og et godt tip, og så er det sådan set bare at gå i gang som en nutidens Kirsten Hüttemeier.

Hvis du gerne vil høre med om markedsføringen af Zelected Foods, eller hvis du bare gerne vil have en god idé til julen, så ring eller mail til:
Jan Lindholm, 6314 0202, .