Hurtig udrykning: Visuel identitet og website for nyt firma

3. marts 2017

Lægdsgaard er et helt nyt firma etableret af folk med stor erfaring med miljøsanering og nedbrydning. Firmaet havde brug for meget hurtigt at komme i luften og i markedet med visuel identitet og et website, og den opgave klarede Clockwork på mindre end en uge.

Firmaet skulle have en identitet, der signalerede tyngde og seriøsitet overfor byggebranchen, og som samtidig var moderne og egnet til nye, digitale medier. Og naturligvis skulle det være synligt på nettet.

Clockwork blev briefet mandag. Fire døgn senere var logo og visuelle elementer godkendt og sendt til produktion, blandt andet på firmabiler, visitkort, brevpapir, firmabeklædning og byggepladsskilte.

Samtidig var et mobilvenligt one-page website, laegdsgaard-nedbrydning.dk, kørende online – forberedt til at blive udbygget med undersider.

Sideløbende etablerede vi Lægdsgaards sociale medieplatforme på LinkedIn og Facebook. Ved ugens udløb havde vi således de basale fundamenter på plads, så Lægdsgaard kunne begynde at opbygge sit kendskab og sin position på et marked med hård konkurrence.