Clockwork med i europæisk kampagne

Del denne:

Clockwork har det seneste års tid haft fingrene med i tre internationale pitches sammen med partnerne i bureaunetværket Confrad. Den ene blev vundet, så nu er vi i gang med opgaver på en EU-støttet europæisk kampagne for lammekød.

Confrads oplæg til kampagnen blev præsenteret i 2014 i Paris, efter en proces på tværs af grænserne, og med et betydeligt tidspres. En række møder fulgte, inden konkurrencen blev afgjort med Confrad som vinder, og aftalen kunne underskrives, også i Paris.

Clockwork har udviklet det danske website, laekkertlam.dk, på basis af det internationale koncept. Kampagnen rummer også en række film, Lammespyd, Bollywood og Vietnamesisk lammekød.

Samarbejdet om lammekampagnen er et af de første synlige resultater af deltagelsen i Confrad netværket, som Clockwork i 2013 gik ind i – et netværk der iøvrigt er blevet suppleret med bureauer i Rusland og det fransktalende Canada.