Zelected Cupcakes

At formidle en trend

Cupcakes stammer fra 1800-tallets USA. Pludselig fik de en opblomstring og blev til en trend, der også rullede ind over Danmark. Der er lige så mange opskrifter, som der er husmødre, men hvordan skulle en ny målgruppe gribe trenden, og gribe bageopgaven an?

Zelected Foods arbejder hele tiden på at gøre hverdagen lettere for den moderne forbruger. Og her var en mulighed for at gøre en trend tilgængelig for alle. Derfor valgte virksomheden i 2013 at udvikle en rigtig god opskrift på cupcakes, og lancere et færdigt bagemix til den.

Opskriften på en markedssucces var klar. Clockwork hjalp med at sætte produktet i søen. Eller rettere i butikkerne. Vi udviklede emballager og instore materialer og vi medvirkede til lanceringen i butikker og på nettet. Og produkterne fik ikke lov til at ligge længe på butikshylderne, før de var revet væk og var blevet til cupcakes ude i de danske hjem