Sammenhængskraft

Kreativitet baseret på forståelse af sammenhængen

Flere medier. Nye steder at møde kunderne. Bedre teknologier, offline og online. Reklamens arbejdsfelt vokser sig bare større og større. Derfor er det så vigtigt at have styr på retningen, når man bevæger sig ud i junglen af muligheder.

Hos Clockwork har vi overblikket, fordi vi har erfaringen. Og uanset om vi skaber en hel kampagne, eller blot løser en delopgave, så tænker vi i den sammenhæng, der skaber kraft i kommunikationen.

Selv om vi har øvet os på særlige kompetencer, så er vi ikke specialiserede i enkelte medier eller markeder. Vi ser ikke søm allevegne, bare fordi vi har en hammer. Vi holder af at bruge hele værktøjskassen, når vi løser en opgave – og opgaver er til for at blive løst.

Papiret er hvidt, når vi sætter os ind i en ny opgave. Det handler ikke om, hvordan vi gjorde sidst, men hvordan vi skal gøre nu. Derfor sætter vi os grundigt ind i kunden, markedet og kundens kunder. Vi baserer vores kreativitet på indsigt og forståelse af sammenhængen.

Så bruger vi de kompetencer, der skal til for at løse opgaven rigtigt, og så løsningen hænger sammen. Har vi ikke de kompetencer selv, så finder vi dem. Men med en solid samling seniorfolk, så har vi været rundt om det meste. Og vi er stadig nysgerrige.